عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمی و هم اندیشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با مدیران موسسات فرهنگی و هنری


نشست صمیمی و هم اندیشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با مدیران موسسات فرهنگی و هنری

نشست صمیمی و هم اندیشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با مدیران موسسات فرهنگی و هنری

نشست صمیمی و هم اندیشی مدیرکل و معاونین فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با مدیران موسسات فرهنگی و هنری  استان در صبح چهارشنبه 4  اردیبهشت ماه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این نشست صمیمی، اظهار کرد: حدود 64 موسسه فرهنگی و هنری ثبت شده  در استان داریم در حالی تنها تعدادی از آن ها مشغول به فعالیت مستمر هستند و متاسفانه عده ای فقط مجوز گرفته اند و یا مجوز خود را تمدید نکرده اند.
وی در ادامه با تاکید به سیاست دولت در توجه به بخش خصوصی و برون سپاری فعالیت ها ، گفت:  موسسات فرهنگی و هنری یکی از بازوان توانمند  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به شمار می آیند که می توانند با ایده های خلاق و طرح محور در جذب منابع مالی موفق عمل کنند و برنامه های ارزشمندی را به اجرا برسانند.
وی با اشاره به امکان دریافت وام های خود اشتغالی، گفت: تلاش من و مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان این است که تمام قد از فعالیت های سازنده و توسعه محور موسسات پویا حمایت کنیم و اگر اعتباری باشد تماما به موسسات درون استانی تخصیص پیدا کند.
در ادامه نشست مدیران موسسات ضمن ارائه گزارش فعالیت، مطالبی را عمدتا درباره دغدغه های تبلیغی و حمایتی، انجام بازدیدهای دوره ای، ایجاد فضای ارتباط و کسب تجربه از موسسات موفق ملی، برپایی جشنواره و نمایشگاه ویژه موسسات استانی و مسائل حقوقی و مالیاتی خود طرح کردند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .