عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عامل اصلی افت فشار گاز و محدودیت مصرف صنایع عمده و جایگاههای CNG استان تامین و پایداری جریان گازبخش خانگی و ضروری می باشد

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان خبر داد:

عامل اصلی افت فشار گاز و محدودیت مصرف صنایع عمده و جایگاههای CNG استان تامین و پایداری جریان گازبخش خانگی و ضروری می باشد

مهندس محمد رحیم رحیمی درمصاحبه با پایگاه خبری شرکت گازاستان گلستان ،عامل اصلی افت فشار گاز و محدودیت مصرف واحد های صنعتی عمده و جایگاههای CNG استان را  مشکلات پیش آمده در خط انتقال گاز شمال کشور اعلام نموده  و در این راستا به منظور استمرار جریان گاز واحدهای خانگی و ضروری دراستان ، محدودیت  مصرف اعمال گردیده است.

 

وی درهمین رابطه افزود:با توجه به برودت هوا و کاهش دما در سطح کشور و افزایش حجم مصرف گاز و همچنین  بروز  مشکلاتی در بخشی از خطوط انتقال گاز شمال کشور، این شرکت به منظور پیشگیری از افت فشار و پایداری جریان گاز بخش خانگی، مبادرت به قطع گاز تعدادی از واحد های پر مصرف تولید آجر و سیمان  نموده است.

مهندس رحیمی تصریح کرد:اولویت اصلی مصرف مربوط به بخش خانگی بوده و هدف ما تلاش برای تامین گاز پایدار این بخش  می باشد كه امید واریم مشتركین عزیز با سعه صدر ما را یاری نموده و برای تامین سوخت خودروهای خود  فعلاً از بنزین بعنوان سوخت جایگزین استفاده نمایند تا انشاء ا... پس از عادی شدن شرایط بتوانیم جریان گاز مشترکین   و جایگاهها را نیز تامین نمائیم. 

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان درادامه ازمشتركین عزیزدرخواست داشت تا همچنان با مدیریت مصرف و صرفه جویی درمصرف گاز این شرکت را برای پایداری جریان گاز یاری رسانند.  


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .