عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیش از 3500 میلیار ریال سیل به بخش زیر ساخت های حمل و نقل استان خسارت وارد کرده است

مديركل راه وشهرسازي استان گلستان :

بیش از 3500 میلیار ریال سیل به بخش زیر ساخت های حمل و نقل استان خسارت وارد کرده است

بیش از 3500 میلیار ریال سیل به بخش زیر ساخت های حمل و نقل استان خسارت وارد کرده است

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان با حضور در برنامه تلویزیونی گفتگو ویژه خبری صدا و سیمای استان گلستان در هفته جاری ، میزان خسارت وارد به بخش های زیر ساختی حمل و نقل استان را حدود 3500میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان : مهندس محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان بیان داشت ،خسارت فوق در حوزه های راه و شهرسازی ، راهداری ، فرودگاه و راه آهن استان می باشد .

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان تصریح کرد: براثر بارشهای اخیر استان گلستان علاوه بر جاری شدن سیلاب در شمال استان ، شاهد لغزش و رانش در سطح ارتفاعات جنوب استان و آسیب جدی به جاده ای روستایی و عشایری نیز بودیم .

وی افزود: در حوزه راهداری در 100 نقطه جاده های مواصلاتی بصورت عرضی برش داده شده تا سیلاب بصورت موقت از آن عبور کند.

این مقام مسئول ادامه داد:در بخش مسکن شهری و روستایی 17800 مورد توسط کارشناسان اداره کل بنیاد مسکن استان شناسایی شده که از این تعداد 10300 واحد نیاز به تعمیر و 7500 مورد نیاز به باز سازی دارد.

محبوبی خاطر نشان کرد: ما هنوز در حال شناسایی و بررسی خسارت وارده از سیل ، رانش و لغزش در سطح استان هستیم و در این راستا با تشکیل کمیته های نظارتی و فنی در خصوص بازنگری وایجاد تغییرات و احداث ابنیه و پل های جدید ومطالعه استحکام ساختمانهای شهرهای سیل زده استان جهت سکونت شهروندان در دست اقدام داریم .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .