عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارسال حدود 49 هزار بسته غذایی و بهداشتی کمکهای مردمی به مناطق متاثر از سیل گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد:

ارسال حدود 49 هزار بسته غذایی و بهداشتی کمکهای مردمی به مناطق متاثر از سیل گلستان

ارسال حدود 49 هزار بسته غذایی و بهداشتی کمکهای مردمی به مناطق متاثر از سیل گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: 48 هزار و 993 بسته غذایی و بهداشتی از محل کمکهای غیر نقدی مردمی به مناطق متاثر از سیل گلستان ارسال و توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ دکتر محمد علی هروی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای بروز سیل در استان به منظور تجمیع، تفکیک و بسته بندی کمکهای غیر نقدی مردمی دو محل در سالن امدادی ورزشی جمعیت هلال احمر استان و سالن ورزشی ویلاشهر گرگان در نظر گرفته شد.
وی افزود: کمکهای مردمی با مشارکت داوطلبان جمعیت هلال احمر، نیروهای مردمی تخلیه و بارگیری شد.
وی در ادامه ضمن تقدیر از همت مردم نوعدوست استان گفت: با مشارکت خودرویی ارگان ها، سندیکاها و آژانس های حمل بار و نیروهای داوطلب مردمی کمکهای مردمی بسته بندی شده به شهرستان های گنبد، آق قلا، بندر ترکمن و گمیشان ارسال شد.
هروی تصریح کرد: همچنین به منظور دسترسی آسانتر و سریع تر به مناطق صعب العبور متاثر از سیل با استفاده از ظرفیت مشارکت های مردمی، اقلام کمکهای غیر نقدی از طریق خودروهای آفرود به این مناطق ارسال شد.
وی خاطر نشان کرد: در امر جمع آوری، آماده سازی و ارسال کمکهای مردمی به مناطق متاثر از سیل، 14 تشکل مردمی نیز مشارکت داشتند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان اظهار کرد: از محل کمکهای مردمی، ارگان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی به تعداد 39529 بسته غذایی و 9464 بسته بهداشتی به ارزش 19 میلیارد تومان تا پایان فروردین ماه به مناطق سیل زده ارسال شد.
دکتر هروی تصریح کرد: کمکهای مردمی ارسالی در سه انبار جمعیت هلال احمر استان، انبار ستاد مدیریت بحران آق قلا و انبار گمیشان متمرکز و به خانواده های حادثه دیده تحویل داده شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تاکید کرد: تفکیک و بسته بندی کمهای مردمی همچنان ادامه دارد و ارسال این کمکهای با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان با قوّت بیشتر انجام خواهد شد.
وی در پایان اعلام کرد: مردم نوعدوست می توانند با شماره گیری #۱۱۲* به صورت  مستقیم و آسان کمکهای نقدی خود را برای یاری رساندن به سیل زدگان اهدا کنند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .