عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرداخت کمک بلاعوض به مزارع پرورشی ماهی 100 درصد تخریب شده در سیل اخیر


پرداخت کمک بلاعوض به مزارع پرورشی ماهی 100 درصد تخریب شده در سیل اخیر

پرداخت کمک بلاعوض به مزارع پرورشی ماهی 100 درصد تخریب شده در سیل اخیر 

رئیس گروه برنامه ریزی و بودجه اداره کل شیلات گلستان گفت: به استناد مصوبه 1205 / ت 56438 هیئت وزیران، مقرر گردید به ازای تخریب 100 درصدی مزارع پرورشی استان، با رعایت دستورالعمل اجرایی و به ازای هر هکتار، تا سقف مبلغ 50/000/000 ریال کمک بلاعوض پرداخت گردد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، مهندس حمیدرضا مقصودلو با اعلام این خبر بیان داشت: این پرداخت با لحاظ پوشش بیمه ای و برابر قوانین و مقررات به واجدین پرداخت خواهد شد.
وی افزود: همچنین تسهیلات بانکی با سود و کارمزد 4 درصد به منظور جبران بخشی از خسارت ناشی از سیل اخیر با رعایت دستورالعمل اجرایی و تا سقف مبلغ 50/000/000 ریال به ازای هر هکتار قابل پرداخت می باشد.
رئیس گروه برنامه ریزی و بودجه شیلات استان تصریح کرد: بدهی، معوقات و چک برگشتی احتمالی آسیب دیدگان متقاضی وام، مانع از دریافت این تسهیلات نخواهد شد.
مهندس مقصودلو در پایان خاطر نشان کرد: 9 شهرستان گنبد کاووس، آق قلا، کردکوی، گالیکش، علی آباد کتول، آزادشهر، رامیان، گمیشان و بندرترکمن تحت تاثیر سیل و تخریب ناشی از آن قرار گرفته اند.
گفتنی است در سیل اخیر استان 164 مزرعه پرورشی تخریب شده که از این میزان 102 مورد به صورت 100 درصد تخریب گردیده است.
لازم به ذکر است خسارت سیل به مزارع پرورش استان تاکنون به 442 میلیارد ریال رسیده است که از این رقم 365 میلیارد ریال در زمینه امکانات زیربنایی و تاسیسات و 77 میلیارد ریال در زمینه محصولات و تولیدات شیلاتی برآورد شده است.

پرداخت کمک بلاعوض به مزارع پرورشی ماهی 100 درصد تخریب شده در سیل اخیر

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شیلات
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 477
  • کد خبر : 60508