عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حادثه ی سیل حدود 200 میلیارد ریال به اماکن فرهنگ و هنر گلستان خسارت زد


حادثه ی سیل حدود 200 میلیارد ریال به اماکن فرهنگ و هنر گلستان خسارت زد

حادثه ی سیل حدود 200 میلیارد ریال به اماکن فرهنگ و هنر گلستان خسارت زد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان درباره میزان خسارت وارده حادثه ی سیل به فرهنگ و هنر استان، گفت: طبق برآوردهای اولیه و میدانی حدود 200 میلیارد ریال حادثه سیل به فرهنگ و هنر گلستان آسیب وارد کرده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان حادثه ی سیل استان گلستان، افزود: بر اثر بارندگی های شدید و جاری شدن روان آب به مجتع های فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی در مناطق سیل زده، کتابخانه ها و کتاب فروشی ها، مسکن اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه و زیر ساخت های فرهنگی و هنری  آسیب وارد شد.
وی ادامه داد: همچنین به کسب و کارهای جامعه ی حقیقی و حقوقی فرهنگی و هنری دارای مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز خساراتی وارد آمده است.
این مدیر استانی ضمن تاکید به تلاش مضاعف برای کاهش آلام آسیب دیدگان و ایجاد فضای امید و بازگشت نشاط به مناطق حادثه دیده، گفت: در ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ بر اثر بارندگی‌های شدید در استان‌ گلستان  سیل جاری شد و شهرهای گنبدکاووس، آق قلا، ترکمن، گمیشان و روستاهای حاشیه آن ها که در مسیر رودخانه‌های قره سو و گرگان رود قرار داشتند خسارت دیدند که متاسفانه همچنان وضعیت در برخی نقاط مطلوب نیست.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .