عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تجلیل از واحد کار نمونه برگزیده گلستان در جشنواره ملی امتنان


تجلیل از واحد کار نمونه برگزیده گلستان در جشنواره ملی امتنان

تجلیل از واحد کار نمونه برگزیده گلستان در جشنواره ملی امتنان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از انتخاب واحد نمونه شرکت کانسار خزر در جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدها‌ی نمونه کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده توسط کمیته ارزیابی و داوری سی‌امین جشنواره ملی امتنان شرکت کانسار خزر با مدیریت ارازولی ناعمی به عنوان برگزیده این جشنواره تعیین شد .

وی افزود: جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه، هر ساله با هدف تجلیل از کارگران و گروه کارهای نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود .

مازندرانی خاطرنشان کرد: معیار انتخاب کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در مرحله ملی، اختراع، نوآوری و خلاقیت، مسئولیت پذیری، نظم و انضباط است.

شرکت کانسار خزر در سال 1383 با هدف اکتشاف و استخراج شورابه های معدنی و فرآوری ید و درحاشیه جنوب شرقی دریای خزر تاسیس شده است. در این راستا پس از پایان عملیات اکتشاف وجود ید در شورابه های محدوده معدن به اثبات رسید و کارخانه فرآوری ید درمعدن ید اینچه در استان گلستان احداث و بهره برداری از آن در اواخر سال 1387 آغاز شد. ید تولیدی این شرکت، در واحدهای دارویی، شیمیایی و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد. امروز شرکت کانسار خزر علاوه بر تأمین ید مورد نیاز کشور، محصول خود را به کشورهای اروپایی و آسیایی صادر می کند. به دلیل کمبود منابع ید در جهان، فقط 8 کشور این ماده معدنی استراتژیک را تولید می کنند. با اضافه شدن فعالیت این مجموعه معدنی- صنعتی ، جمهوری اسلامی ایران در رتبه پنجم تولید ید جهان قرار دارد.

گفتنی است افراد برگزیده سی امین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه طی مراسمی با حضور رییس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روز سه شنبه دهم اردیبهشت ماه مورد تجلیل قرار گرفتند.

تجلیل از واحد کار نمونه برگزیده گلستان در جشنواره ملی امتنان

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 438
  • کد خبر : 60721