عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین نکوداشت مختومقلی فراغی با حضور وزیر کشور برگزار شد


آیین نکوداشت مختومقلی فراغی با حضور وزیر کشور برگزار شد

آیین نکوداشت مختومقلی فراغی با حضور وزیر کشور برگزار شد

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برپایی آیین نکوداشت مختومقلی فراغی با حضور وزیرکشور و هیات همراه، سرپرست استانداری و معاونین، جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران استانی و شهرستانی و مردم شریف گلستان خبر داد و گفت: 286مین آیین نکوداشت این شاعر و عارف شهیر در صبح پنج شنبه 12 اردیبهشت ماه در آق توقای مراوه تپه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری ضمن خیرمقدم به وزیر کشور و قدردانی از کلیه عوامل برپایی این رخداد فرهنگی وحدت آفرین، گفت: سخنرانی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و جمعی از مسئولان، اجرای موسیقی اصیل ترکمن و شعرخوانی از جمله برنامه های 286 مین سالروز تولد و نکوداشت مختومقلی فراغی بود.

وی ادامه داد: اجرای نمایش مختومقلی فراغی، سرود سرافراز باشی میهن توسط کودکان ترکمن و رونمایی از کتاب گزیده اشعار مختومقلی فراغی به هار زبان زنده دنیا از دیگر برنامه های اجرا شده در این روز بود.

یادآوری می شود حضور وزیر کشور و هیات همراه و مسئولان استانی و شهرستانی بر سرمزار مختومقلی فراغی و پدرش دولت محمد آزادی و ادای احترام به آن دو فرهیخته ی ترکمن از دیگر رویدادهای این آیین نکوداشت بود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .