عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امنیت سرمایه گذاری مهمترین راه رونق تولید

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد:

امنیت سرمایه گذاری مهمترین راه رونق تولید

امنیت سرمایه گذاری مهمترین راه رونق تولید

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان بر افزایش امنیت سرمایه گذاری در تولید به عنوان یکی از مهمترین راه های رونق تولید کشور تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی در جشن کارگری واحد کشتارگاه صنعتی طیور گلستان اظهار کرد: شرای خاص اقتصادی و عدم ثبات قیمت ها هم برای تولید کننده و هم برای مصرف کننده آسیب زننده است و همه بخش های جامعه اعم از کارگران، کارفرمایان و دستگاه های اجرایی باید در ایجاد آرامش و ثبات در محیط کسب و کار و تولید تلاش کنند.

وی افزود: کارگران با توان، ابتکار عمل و انرژی خود به اشتغال و در نهایت استقلال و عزت نظام اسلامی کمک می کنند و کارفرمایان نیز با ورود سرمایه خود به بخش تولید، عرصه دیگری از کمک به اقتصاد کشور را برعهده دارند.

مازندرانی تاکید کرد: امنیت سرمایه گذاری در تولید یکی از مهمترین ابزارهای افزایش رونق تولید است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تصریح کرد: اولین گام دستگاه های اجرایی این است که مانعی برای تولید به وجود نیاوریم و با اصلاح، بهبود و کاهش موانع قانونی و روان سازی ریل قانون، به افزایش رغبت به سرمایه گذاری در بخش تولید کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حمایت های قانونی ما از کارگران و کارفرمایان بیشتر خواهد شد چراکه معتقدیم کارگر و کارفرما هر دو درکنار هم توسه همه جانبه کشور را رقم خواهند زد.

امنیت سرمایه گذاری مهمترین راه رونق تولید

امنیت سرمایه گذاری مهمترین راه رونق تولید

 

امنیت سرمایه گذاری مهمترین راه رونق تولید




نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 431
  • کد خبر : 60796