عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دبیر استانی انجمن های ادبی استانی گلستان انتخاب شد


دبیر استانی انجمن های ادبی استانی گلستان انتخاب شد

دبیر استانی انجمن های ادبی استانی گلستان انتخاب شد

دومین مجمع عمومی انجمن های ادبی کشور برای انتخاب دبیران استانی انجمن های ادبی استان ها و دبیر دومین مجمع عمومی در مجتمع آدینه تهران به میزبانی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان در تاریخ 11و 12 اردیبهشت ۹۷ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در تاریخ 11و 12 اردیبهشت ۹۷ دبیران کل انجمن‌های ادبی کشور در دومین مجمع عمومی انجمن های ادبی کشور برای انتخاب دبیران استانی انجمن های ادبی استان ها و همچنین دبیر دومین مجمع عمومی در مجتمع آدینه تهران به میزبانی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان گرد هم آمدند.
در بخش دبیری کشوری از کل کشور کاندیداهایی حضور داشتند که بعد از برگزاری انتخابات «مهری آزاد» از استان اصفهان و «محبوبه طاری دشتی» از استان گلستان به علت به حد نصاب نرسیدن آرا به دور دوم راه پیدا کردند و در نتیجه مهری آزاد با اختلاف ۱۹ رای از مجموعه ۲۸۰ رای به دبیری دومین مجمع انجمن های ادبی کشور انتخاب شدند.
در انتخابات دبیری استانی انجمن های ادبی استان گلستان در میان سه کاندیدا؛ فرزاد خدنگ دبیر انجمن ادبیات داستانی گرگان با بیست رای از مجموعه ۲۹ رای ماخوذه به عنوان دبیر استانی انجمن های ادبی استانی گلستان انتخاب شد.
همچنین در مراسم اختتامیه این رویداد که با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد؛ از برگزیدگان جشنواره ملک الشعرا بهار تقدیر به عمل آمد.
یادآوری می شود در اولین سال فعالیت مجمع انجمن‌های ادبی کشور غلامرضا طریقی دبیر کشوری و محمد حسن‌زاده دبیر استان گلستان بودند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .