عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان پاسخگوی مردم گلستان در سامانه سامد شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان پاسخگوی مردم گلستان در سامانه سامد شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان پاسخگوی مردم گلستان در سامانه سامد  شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان  با  حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری(سامانه ۱۱۱) در گرگان به سوالات اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه و مردم شریف استان پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان  صبح روز سه شنبه 17 اردیبهشت ماه عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از ساعت 10 تا 12 ظهر با حضور در  مرکز ارتباطات مردمی سامد؛ به دغدغه های مردم شریف استان گوش سپرد و پرسش های آن ها را مبسوط پاسخ داد.
این خبر می افزاید: 7 تماس تلفنی از شهرستان های گرگان، کردکوی، رامیان، آزادشهر و گنبد کاوسس در این بازه زمانی صورت پذیرفت و در آن اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان  و مردم گلستان ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته مواردی از قبیل تکمیل و تجهیز مجتمع های فرهنگی و هنری، حمایت از خرید و نشر کتاب، اشتغال و بیمه هنرمندان مطرح شد و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به تناسب موارد طرح شده پاسخ داد.
گفتی است پاسخگویی و دیدار عمومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در روزهای سه شنبه هر هفته انجام می پذیرد و تمامی کارکنان این اداره کل طبق شرح وظایف ذاتی ملزم به پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف استان هستند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .