عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اقلام پر مصرف رمضان، روی ترازوی استاندارد


اقلام پر مصرف رمضان، روی ترازوی استاندارد

اقلام پر مصرف رمضان، روی ترازوی استاندارد

مدیرکل استاندارد گلستان از نظارت و کنترل کارشناسان و بازرسان استاندارد بر اقلام پر مصرف در طرح ویژه ماه رمضان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، محمود فرمانی با اعلام این خبر گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان  و به منظور ارتقا و تامين ايمني و سلامت جامعه،این اداره کل مانند سالهای گذشته اقدام به اعزام تیم های بازرسی به مراکزعرضه، توزیع و فروش به منظور کنترل فرآورده های مشمول استاندارد اجباری، با اولویت کالاهای پر مصرف در ماه مبارک رمضان می کند.
وی ادامه داد: طی اين طرح که تا پایان ماه مبارك رمضان ادامه دارد، ازكالاهاي پرمصرف ماه مبارک از قبيل انواع فرآورده هاي لبني، قندوشكر، آرد گندم و برنج، زعفران، خرما، روغن مورد مصرف در زولبيا و باميه در مراكز عرضه و فروش، بازرسي و نمونه برداري انجام مي شود.
دبیرشورای استاندارد گلستان با اشاره به اهمیت نقش استفاده از کالاهای استاندارد در سلامت مردم خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح سالم سازی بازار مصرف و جلوگیری از توزیع کالاهای بدون کیفیت و فاقد نشان استاندارد است که ضمن جمع آوری کالاهای غیر استاندارد، با عرضه کنندگان متخلف برخورد قانونی می شود.
مدیر کل استاندارد گلستان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه کالای غیر استاندارد موارد را به تلفن 1517 یا سامانه پیامکی 30001517  اطلاع رسانی نمایند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان گلستانی  می توانند با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر نشان استاندارد برروی کالاهای موجود در بازار به سامانه پیامکی 10001517، بصورت رایگان از اصالت پروانه کاربرد علامت استاندارد آن اطمینان حاصل کنند.
 
نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .