عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ومدیرعامل شرکت گاز استان گلستان

با هدف هم اندیشی انجام شد:

نشست مشترک مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ومدیرعامل شرکت گاز استان گلستان

 

محبوبه رجب‌ نسب  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با حضور در شرکت گاز استان گلستان با مهندس رحیمی مدیرعامل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان ، در این  هم اندیشی مشترک ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان   با ابراز خرسندی از این نشست ، لزوم توجه به کودکان و نوجوانان را بسیار مهم خوانده  که  می تواند زمینه ساز رشد و پرورش باورها و خواسته های آنان باشد.

وی با بیان این مطلب که کانون پرورش فکری با در اختیار داشتن مربیان متعهد و متخصص و آشنا به  امور  کودکان و نوجوانان می تواند در راستای انتقال مفاهیم کلان جامعه از منظر فرهنگ و هنر  و آماده ساختن آنان برای آینده ای بهتر کمک شایانی نماید  بر ضرورت ترویج فرهنگ و اهداف سازمانی از سنین کودکی تاکید نمود.

در همین راستا  مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان ضمن خوشآمدگویی ، از طرحها و ایده‌های بسیار  خلاقانه و پویای مطرح شده استقبال نموده و خواستار بهره گیری از ظرفیتها و پتانسیلهای بسیار بالای آن اداره کل در زمینه کمک به مقوله فرهنگ سازی ، مهارت ورزی و آشنا نمودن کودکان و نوجوانان برای فردایی بهتر شد .

مهندس رحیمی   افزود: آنچه امروزه در جامعه با اهمیت  بوده  و نیاز است با جدیت مورد توجه قرار گیرد آموزش مهارت‎های زندگی و اجتماعی به نسل کودکان و نوجوانان وپرورش ذهن خلاق آنها بوده  و ضرورت دارد همه سازمان‎ها و دستگاه‎ها  به عنوان شریک فرهنگی برای تحقق آن بابرنامه ها و سیاست‎های کانون همکاری نمایند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .