عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خط مقدم افزایش سرانه آموزش های مهارتی مربیان هستند

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان:

خط مقدم افزایش سرانه آموزش های مهارتی مربیان هستند

خط مقدم افزایش سرانه آموزش های مهارتی مربیان هستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان ، سید علیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در جلسه کمیته پایش حوزه مدیریت اداره کل، همکاران خدوم و صدیق را لازمه پیشرفت امورات دانست و گفت : ما سال 97 را پرشتاب شروع کرده و از همان فروردین 97 برنامه های آموزشی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را آغاز کردیم.

وی با توجه به افزیش بی نظیر آموزش های مهارتی افزود : ما در سال 97 برنامه ریزی کردیم که بیش از 30 هزار نفر را دارای مهارت کنیم که الحمدا... با تلاش مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان و پشتیبانی اداره کل و استفاده از تمامی ظرفیت ها توانستیم در عرض 10 ماه به این عملکرد دست یابیم. وی افزود : در همه حوزه ها شاهد رشد و ارتقاء بوده ایم. ساختار درست در سیستم اداری می تواند نتایج مثبتی را در مجموعه داشته باشد.
حسینی طلب در بخشی دیگر از سخنان خود ، سرانه های آموزشی را یک سند افتخار دانست و گفت : مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان برای سرانه های آموزشی زحمات زیادی را متقبل شد. در سال 97 با سرانه 15.34 نسبت به سال های اخیر رشد قابل توجه ای داشته ایم. وی این سند افتخار را مرهون زحمات تمامی مجموعه فنی و حرفه ای استان دانست و گفت: از خط مقدم یعنی مربیان ما گرفته تا تمامی مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان در افزایش این سرانه های آموزشی تلاش کرده اند.
شایان ذکر است که در پایان این جلسه از کارکنان حوزه مدیریت با اهدای لوحی، تقدیر و تشکر شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .