عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در اجرای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی ، بیش از 400 نفر اشتغال یافتند

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان

در اجرای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی ، بیش از 400 نفر اشتغال یافتند

در اجرای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی ، بیش از 400 نفر اشتغال یافتند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، سید علیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از اشتغال 438 نفر در اجرای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی در استان در سال 97 خبر داد.
وی گفت: در راستای اجرایی نمودن بند 2 سیاست های کلی اشتغال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و بند 5 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی با رویکرد ایجاد بستر های لازم برای اشتغال مولد و پایدار و همچنین استمرار و تثبیت اشتغال فرصت های موجود و مورد نیاز جامعه بویژه در مشاغل خرد و خانگی با استفاده از ظرفیت های آموزشی موجود در محیط های کارگاهی و در راستای توسعه و تنوع الگوهای آموزشی تدوین گردیده است.
حسینی طلب تصریح کرد:هدف از آشنایی با محیط کسب و کار ، کسب تجربه و آماده سازی و ایجاد خودباوری در مهارت آموز برای ورود به عرصه اشتغال و کارآفرینی است. همچنین حفظ پایداری مشاغل سنتی و بومی خصوصا در صنایع دستی و کمک به بنگاه های فعال به منظور شناسایی و جذب نیروی کار مستعد و توانمند می باشد.
وی در ادامه در خصوص عملکرد این اداره کل در 12 ماهه سال 97 در حوزه مهارت آموزی در محیط کار واقعی گفت: هزار و 207 نفر در بنگاه های اقتصادی ، آموزش های مهارتی را فرا گرفته اند که از این میزان 438 نفر در همان واحدها اشتغال یافته اند.
حسینی طلب همچنین گفت: تعهد آموزشی این اداره کل در حوزه مهارت آموزی در محیط کار واقعی در سال 98 ، تعداد 2500 نفر می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .