عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قرآن اقیانوسی است که هر کسی در حد توانش می تواند از آن بهره ببرد


قرآن اقیانوسی است که هر کسی در حد توانش می تواند از آن بهره ببرد

قرآن اقیانوسی است که هر کسی در حد توانش می تواند از آن بهره ببرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در آیین گشایش نمایشگاه قرآنی جشن رمضان در شامگاه شنبه 28 اردیبهشت ماه در پارک شهر گرگان، گفت: قرآن اقیانوسی است که هر کسی در حد توانش می تواند از آن بهره ببرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و قدردانی از کلیه عوامل برپایی نمایشگاه قرآن در جشن رمضان، اظهار کرد: امیدوارم برپایی این گونه فعالیت ها بتواند ما را در نزدیک کردن به فضای این ماه  یاری کند.
وی ادامه داد: همچنین امیدوارم به معنای واقعی ماه رمضان را درک کنیم و از فرصت این ماه پر خیر و برکت و از لحظه به لحظه آن استفاده کنیم زیرا مانوس شدن با قرآن خیر و برکت و معنویت به همراه دارد.
وی با اشاره به اینکه تنها دینی که اعجاز پیامبرش در دستان ماست، گفت: قرآن کتاب خیر و سعادت و کمال است و امیدوارم امیدوارم از این اعجاز نهایت بهره را ببریم.
وی در خاتمه ضمن ذکر احادیثی از رسول اکرم درباره قرآن، اظهار کرد: باید تلاش کنیم با فهم و مانوس شدن با قرآن، آن را در تمام وجوه زندگی خود به کار ببندیم.
یادآوری می شود نمایشگاه قرآنی جشن رمضان همه روزه از تاریخ 28 اردیبهشت ماه تا 2 خرداد ماه از ساعت 17.30 تا 23 در پارک شهر گرگان دایر است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .