عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سفر یکروزه معاون سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان گلستان


سفر یکروزه معاون سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان گلستان

سفر یکروزه معاون سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان گلستان

رمضانعلی حیدری خلیلی معاون سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه به منظور بررسی شرایط پردیس سینمایی به استان گلستان سفر کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در این سفر یکروزه (30 اردیبهشت) رمضانعلی حیدری خلیلی معاون سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از پروژه های در دست احداث پردیس سینمایی در شهرستان گرگان و کردکوی با همراهی مسئول ارزیابی عملکرد سازمان سینمایی کشور، مدیرکل و معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ، فرماندار و شورای اسلامی شهر کردکوی بازدید به عمل آورد.
همچنین در این سفر ضمن اعلام حمایت سازمان سینمایی از فعالیت های توسعه ای در حوزه هنر سینما، جلسه ای با سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای احداث پردیس سینمایی برپا شد.
یادآوری می شود تجهیز مجتمع های فرهنگی و هنری شهرستان های رامیان و گمیشان به سینما، کمک به تجهیز سالن کوچک تالارفخرالدین اسعد گرگانی به سینمای هنر و تجربه و امضای تفاهم نامه ای فی مابین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و سازمان سینمایی کشور در راستای توسعه فعالیت های سینمایی ماحصل و از مصوبات این سفر یکروزه بود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .