عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روند بهسازی محور رامیان – سه راهی شاهرود سرعت می گیرد

مديركل راه وشهرسازي استان گلستان :

روند بهسازی محور رامیان – سه راهی شاهرود سرعت می گیرد

روند بهسازی محور رامیان – سه راهی شاهرود سرعت می گیرد

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از تسریح در روند اجرای پروژه بهسازی محور رامیان - سه راهی شاهرود با تدابیر اندیشه شده در جلسه کاری امروز خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان : مهندس حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در گفتگو با پایگاه خبری این اداره کل گفت ، طی نشست امروز چهارشنبه مورخ 1/3/98 در دفتر فرماندار شهرستان رامیان روند پیشرفت پروژه بهسازی محور رامیان – سه راهی شاهرود بررسی گردید.

وی در خصوص این پروژه افزود: محور رامیان – سه راهی شاهرود به عنوان یک محور اقتصادی ، توریستی و ارتباطی بین دو استان گلستان و سمنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از این رو طی مطالعات انجام شده بهسازی این محور در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان قرار گرفت.

محبوبی در خصوص جزئیات طرح گفت : طول طرح 47کیلومتر است که 28 کیلومتر آن در دست اجرا می باشد که تا کنون عملیات اجرایی بهسازی و تعریض 10 کیلومتر از ابتدای محور و ترانشه بردای واحداث ابنیه فنی در طول پروژه انجام شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان ادامه داد: اعتبار تخصیص یافته تا کنون به این پروژه حدود 16 میلیارد تومان بوده و پروژه فوق تا کنون حدود 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفتنی است در این جلسه فرماندار، دادستان و دیگر مسئولین شهرستانی و پیمانکارمربوط حضور داشتند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .