عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشابه ایثارگری های زمان سیل فقط در دوران جنگ دیده شد.

معاون سیاسی استانداری گلستان:

مشابه ایثارگری های زمان سیل فقط در دوران جنگ دیده شد.

مشابه ایثارگری های زمان سیل فقط در دوران جنگ دیده شد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: فداکاری های مردم در زمان سیل مشابه ایثارگری های دوران جنگ بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، عبدالرضا چراغعلی عصر دیروز در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خانه مهر گرگان اظهار کرد: شرایط منطقه و جهان بسیار متغیر و بی ثبات است و دشمن در پی ایجاد نا امنی در منطقه و افزایش فشار اقتصادی بر مردم است.

وی افزود: اعمال تحریم های ظالمانه از سوی آمریکا، برای افزایش فشار اقتصادی بر مردم و در نهایت ایجاد ناامیدی و فاصله انداختن بین مردم و مسئولین است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان تاکید کرد: هماهنگی بیشتر دستگاه های اجرایی و همدلی و کمک مردم برای عبور از این شرایط سخت، بسیار ضروری است.

وی با اشاره به حادثه سیل در کشور تصریح کرد: استان گلستان در رویارویی با بحران سیل امسال کارنامه موفقی از خود به جای گذاشت که قطعا نتیجه سرازیر شدن سیل مهربانی مردم و همکاری مثال زدنی دستگاه های اجرایی است.

چراغعلی خاطرنشان کرد: صحنه های فداکاری در سیل گلستان یادآور صحنه های ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود و مشابه این حجم ازخودگذشتگی فقط در دوران جنگ دیده شد.

وی اذعان کرد: ما باید تجربیات و اقدامات حادثه اخیر را مستند کنیم و با بررسی نقاط ضعف و قوت، خود را برای شرایط مشابه آماده کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان یادآور شد: دستگاه های اجرایی از همه افراد، گروه ها، شرکت ها و سازمان های دخیل در امدادرسانی سیل گلستان تجلیل کنند.

مشابه ایثارگری های زمان سیل فقط در دوران جنگ دیده شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 502
  • کد خبر : 61484