عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جشن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان گنبد کاووس


برگزاری جشن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان گنبد کاووس

برگزاری جشن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان گنبد کاووس

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان­های گلستان ؛ بمناسبت ماه مبارک رمضان و ولادت با سعادت کریم اهل بیت (ع) جشن حمایت(جمع آوری وجوه نقدی خیرین برای کمک به خانواده زندانیان) با حضور حجت الاسلام والمسلمین  ترابی امام جمعه گنبد و یزدانی رییس دادگستری گنبد و شیبک معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه گنبد و اعضای هیئات مدیره انجمن حمایت از زندانیان گنبد از جمله خلیلی دادستان عمومی و انقلاب گنبد و رییس هیئات مدیره انجمن و مختاری مدیر زندان و نائب رییس هیئت مدیره انجمن و رضایی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان گنبد و وطنی رییس مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان اداره کل زندانهای استان و خیرین شهرستانی گنبد درسالن اجتماعات فرمانداری گنبد برگزار گردید.
در این مراسم بعد از تلاوت ایاتی چند از کلام ا... مجید، رضایی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان گنبد به ارائه گزارشی از عمکرد این انجمن در سال 97 و اقدامات صورت گرفته در خصوص حمایت از خانواده زندانیان پرداختند.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه گنبد ضمن تبریک ولادت امام حسن (ع) اظهار داشت : در شرایط اقتصادی کنونی تامین معیشت خانواده ها مشکل می باشد حال شما در نظر بگیرید سرپرست خانواده نیز حضور نداشته باشد فاجعه می شود.فردی که به خاطر جرمی وارد زندان می شود در حقیقت خانواده او اسیر می شوند. چراکه منبع درامد و سرپرست انها دیگر حضور ندارند.ایشان درادامه با  تاکید بر اهمیت کمک به این خانواده ها جایگاه خیرین را تکریم نمودند و گفتند : شما خیرین به کمک انجمن و مسئولین زندان در جهت تکریم و توجه به خانواده مددجویان اهتمام داشته باشید.
در ادامه مراسم هر یک ازخیرین مبلغی را به مناسبت این روز مبارک اهدا نمودند و درپایان ؛ مختاری مدیر زندان در خصوص برگزاری جشن حمایت و انجمن حمایت از زندانیان گنبد گفتند : انجمن حمایت در سال 97 بیش از چهارمیلیارد وششصد میلیون ریال درآمد داشته و بیش از سه میلیارد و دویست وبیست و سه میلیون ریال را در خانواده مددجویان در قالب مستمری ماهانه ،کمک هزینه تحصیلی فرزندان ،کارت هدیه،سبدکالا و... به تعداد 1357 نفر از خانواده های مددجویان کمک نموده است.
وی اعلام داشت در این جشن حمایت ؛ مبلغ 1/530/000/000 ریال از خیرین جمع آوری گردید که ان شاا... در طول سال به خانواده های زندانیان کمک خواهد شد.

برگزاری جشن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان گنبد کاووس

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 406
  • کد خبر : 61538