عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمی مدیر کل میراث فرهنگی گلستان با حافظان میراث فرهنگی استان

به مناسبت سالروز تشکیل یگان حفاظت؛

نشست صمیمی مدیر کل میراث فرهنگی گلستان با حافظان میراث فرهنگی استان

نشست صمیمی مدیر کل میراث فرهنگی گلستان با حافظان میراث فرهنگی استان

نشست صمیمی مدیر کل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با فرماندهی و نیروهای یگان حفظت میراث فرهنگی استان به مناسبت سالروز تشکیل یگان حفاظت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی , امورفرهنگی و بین الملل اداره کل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ؛ امروز یکشنبه 5 خردادماه 98 ؛ نشست صمیمی با حضور مهندس ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان گلستان , سرهنگ گلوی فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی گلستان و نیروهای یگان حفاظت استان در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.
 
مهندس ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در این نشست ضمن تبریک سالروز تشکیل یگان حفاظت به نیروهای این یگان در استان گفت : علاقه و انگیزه ای که در وجود نیروهای یگان حفاظت هست باعث می شود تا با تمام وجود از میراث گذشتگان پاسداری نمایند.
 
وی با اشاره به اقدامات یگان حفاظت میراث فرهنگی استان در سیل ابتدای سال 98 در گلستان تاکید کرد : حادثه سیل نشان داد که تنها کارکرد یگان حفاظت , پاسداری از آثار و ابنیه تاریخی , مقابله با حفاران غیر مجاز و ... نیست و می تواند در زمان حوادث و مواقع لزوم به یاری هموطنان بیاید.
 
کریمی با تقدیر از فرماندهی و نیروهای یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی گلستان در راستای اقدامات حوزه کشف  و همکاری با نیروی انتظامی و دادگستری , گفت : یگان حفاظت با بضاعت کم و حداقل امکانات برای پاسداری از میراث فرهنگی در حال تلاش و خدمتگزاری است و این ارزش کار را دوچندان خواهد کرد.
 
وی بیان کرد : تفکیک یگان حفاظت شرق و غرب استان کارآمدی این ارگان را بیشتر کرده است و از زمانی که این اتفاق رقم خورد موضوعات حوزه حفاظت از آثار تاریخی پیشرفت محسوسی داشته است.
 
مدیرکل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان گلستان همچنین خواستار تقویت بیش از پیش ارتباط یگان حفاظت با شورا ها و دهیاری های روستاهای سطح استان و تشکیل کارگروه برای بررسی و تعامل در موضوعات مختلف در حوزه حفاظت از آثار و ابنیه تاریخی شد.
 
گفتنی است ؛ در ابتدای این نشست سرهنگ گلوی فرماندهی یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان به بیان گزارشی از اهم اقدامات این یگان در سال گذشته پرداخت . نیروهای یگان حفاظت نیز در این نشست صمیمی مشکلات, دغدغه ها و نظرات خود را بیان کردند.

نشست صمیمی مدیر کل میراث فرهنگی گلستان با حافظان میراث فرهنگی استان

 

نشست صمیمی مدیر کل میراث فرهنگی گلستان با حافظان میراث فرهنگی استان

 

نشست صمیمی مدیر کل میراث فرهنگی گلستان با حافظان میراث فرهنگی استان

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .