عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیر کل زندانهای استان گلستان از اماکن مختلف زندان مرکزی گرگان


بازدید مدیر کل زندانهای استان گلستان از اماکن مختلف زندان مرکزی گرگان

بازدید مدیر کل زندانهای استان گلستان از اماکن مختلف زندان مرکزی گرگان

رضوانی : هرآنچه که شرایط اصلاح و آموزش پذیری مددجویان را مطلوب سازد انجام خواهیم داد تا مددجویان دوران حبس را با سهولت سپری کنند و به جامعه باز گردند.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان های گلستان ؛ با هدف ایجاد فضای مطلوب جهت طی نمودن دوران حبس مددجویان و نظارت برکیفیت خدمات دهی، بخش ها و حیطه ای مختلف زندان ؛ رضوانی مدیر کل زندانهای استان به همراه حجت الاسلام رضایی رئیس اداره فرهنگی زندانهای استان و گرگانی مدیر زندان ، از اندرزگاههای مختلف و بخش های خدماتی همچون تره بار و جلسات عقیدتی ماه مبارک رمضان همچون جزء خوانی روزانه قرآن کریم که از دارالقرآن به وسیله فرستنده های  سیمای زندان در همه اندرزگاهها قابل دیدن است، بازدید به عمل آوردند.
این مقام مسئول در پایان بازدید وضعیت نظم و مدیریت اعمال شده در اندرزگاهها را مطلوب ارزیابی نموده و نسبت به گسترش امور رفاهی خدماتی و امور فرهنگی توصیه نمودند.
رضوانی مدیر کل زندانهای استان گلستان در سخنان خود که در ضمن بازدید انجام شد اظهار داشت : وظیفه ما اینست که با بهبود شرایط رفاهی مددجویان؛ آموزش پذیری آنها را افزون نمائیم و فضایی را تعبیه کنیم که مددجو  با فکر باز و بدون تشویش مراحل مختلف اصلاح و تغییر رفتار را طی نمایند.
مدیر کل زندانهای استان گلستان در ادامه افزود : به همت مدیریت زندان مرکزی گرگان نظم عمومی حاکم بر اماکن مختلف مطلوب است و شرایط برای اصلاح مددجویان فراهم است و  بخش های مختلف خدمات دهی مناسبی دارند و همگان برای تعالی روحی و اخلاقی مددجویان تلاش می نمایند که از همه آنها متشکریم.
 

بازدید مدیر کل زندانهای استان گلستان از اماکن مختلف زندان مرکزی گرگان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 997
  • کد خبر : 61636