عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعمیر و نگهداری تاسیسات آبرسانی بندرتركمن و گمیشان در ماه گذشته 110 میلیون ریال هزینه داشت

مدیر امور آبفار شهرستان بندرترکمن و گمیشان:

تعمیر و نگهداری تاسیسات آبرسانی بندرتركمن و گمیشان در ماه گذشته 110 میلیون ریال هزینه داشت

تعمیر و نگهداری تاسیسات آبرسانی بندرتركمن و گمیشان در ماه گذشته 110 میلیون ریال هزینه داشت

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بندرترکمن و گمیشان گفت: تعمیر و نگهداری تاسیسات آبرسانی این شهرستان 110 میلیون ریال هزینه داشته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان حسن طیبی با اعلام خبر فوق، افزود: برای رفع شکستگی خط انتقال محله بناور سیمین شهر 60 میلیون ریال هزینه شده است.
وی ادامه داد: با رفع شکستگی این خط انتقال که در مجاورت پل قدیمی سیمین شهر قرار دارد، حدود 2000 مشترك كه دچار افت فشار و قطعي شده بودند از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بندرترکمن و گمیشان از پيگيري و رفع انشعاب غير مجاز دو مورد در روستاهاي خواجه نفس و قرمسه خبر داد و گفت: انشعابات غيرمجاز فرصت برنامه ريزي دقيق را از شركت آب و فاضلاب روستايي مي گيرد زیرا بر اساس تعداد مشتركين، احداث مخازن آب، اصلاح شبكه، ترميم، لايروبي و ديگر عمليات هاي اجرايي انجام مي شود لذا عملكرد مشتركان غيرمجاز برنامه هاي شركت را تحت تاثير قرار مي دهد.
وی در خاتمه به تعويض پمپ شناور چاه شماره 1 مجتمع تركمن اشاره کرد و یادآور شد: تعویض پمپ شناور نیز حدود 50 میلیون ریال هزینه داشته است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب فاضلاب روستایی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .