عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولين همايش توانمند سازي شركتهاي خدمات فني و مهندسي استان برگزار شد


اولين همايش توانمند سازي شركتهاي خدمات فني و مهندسي استان برگزار شد

 معاون صنايع كوچك شركت شهركهاي صنعتي استان گلستان از برگزاري اولين همايش توانمند سازي شركت هاي خدمات فني و مهندسي در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان، سیدرضا مسلمی عقیلی اظهرا داشت: اين همايش با حضور شركت هاي خدمات فني و مهندسي استان گلستان و با هدف كمك به توسعه اقتصادي و صنعتي استان برگزار شد .

وی با تاکید بر حمايت از شركتهاي مشاوره اي و خدمات فني و مهندسي افزود: حمایت از این شرکت ها از جمله برنامه هاي معاونت صنايع كوچك سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران در جهت توسعه فرهنگ مشاوره در بخش صنعت است.

وی تصریح کرد: آسیای میانه و به ویژه کشورهای قزاقستان و ترکمنستان با رشد اقتصادی بالای 10 درصد بازار بسیار مناسبی برای ارائه خدمات فنی و مهندسی استان گلستان هستند.

با راه‌اندازی راه‌آهن ایران به آسیای میانه و تصویب طرح منطقه آزاد در هیئت دولت و شهرک متالوژی و شهرک پتروپالایش در استان گلستان، زمینه برای توسعه فعالیت‌های شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی فراهم شده و این شرکت‌ها می توانند به استان در مسیر راه‌اندازی این پروژه‌های عظیم کمک کنند.

همایش توانمندسازی واحدهای فنی و مهندسی استان گلستانیکروزه بوده که با هدف کمک به توسعه اقتصادی استان گلستان با توسعه فعالیت‌های خدمات فنی و مهندسی ، توسعه مشاغل حرفه‌ای فنی و مهندسی استان، جذب فعالان عرصه خدمات فنی و مهندسی، ایجاد واحدهای خدمات فنی و مهندسی و ایجاد و همگرایی در واحدهای خدمات فنی و مهندسی و سازمان‌های متولی برگزار شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .