عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در سال گذشته بیش از 12 هزار تماس تلفنی در سامانه 122 ثبت و رسیدگی شد

رئیس مرکز سامانه ارتباطات مردمی آبفا گلستان خبر داد:

در سال گذشته بیش از 12 هزار تماس تلفنی در سامانه 122 ثبت و رسیدگی شد

رئیس مرکز سامانه ارتباطات مردمی 122 آبفا گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از 12 هزار تماس تلفنی خبر داد .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، " حسن طبسی " در گفتگو با پایگاه خبری شرکت افزود: در سال گذشته ، بیش از 55هزار تماس تلفنی در سامانه 122 انجام شده است که 12 هزار و 468 مورد در بخش آب و 257 مورد در بخش فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است.
طبسی تصریح کرد: شهروندان شهرستان گرگان با 52درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد 6 هزار و 529 حادثه در شهر گرگان و یک هزار و 768 حادثه در شهر گنبد ثبت و رسیدگی شده است که 66درصد تماس ها به این دو شهر اختصاص داشته است .
وی با بیان اینکه بخش زیادی از این حوادث مرتبط با شکستگی لوله انشعاب می باشد، خاطرنشان کرد: 11 هزار و 44مورد  شکستگی انشعاب ، یک هزار و 81 مورد شبکه اصلی ، 65 مورد حوادث خط انتقال و 21 مورد از دیگر علل حوادث بوده است.  
طبسی در ادامه به تبیین نوع گزارش های دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لوله انشعاب، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان در سال گذشته بوده است .
 رئیس مرکز سامانه ارتباطات مردمی 122آبفا گلستان در خصوص حوادث در بخش فاضلاب گفت : شهر گرگان با بیشترین حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب بیشترین علل حوادث فاضلاب بوده است .
طبسی در پایان اظهار داشت : شهروندان محترم هرگونه نقص در ارائه خدمات ، خرابی شبکه و انشعابات آب و فاضلاب و نظرات و پیشنهادات خود از طریق سامانه 122  به این شرکت اطلاع دهند .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 442
  • کد خبر : 61822