عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 1250 میلیون ریال هزینه تعمیر و نگهداری تاسیسات آبرسانی روستایی گالیکش در ماه گذشته


1250 میلیون ریال هزینه تعمیر و نگهداری تاسیسات آبرسانی روستایی گالیکش در ماه گذشته

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی گالیکش گفت: هزینه تعمیر و نگهداری تاسیسات آبرسانی این شهرستان در ماه گذشته 1250 میلیون ریال بوده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان حسن براتی با اعلام خبر فوق، افزود: در اردیبهشت ماه تعویض شبکه توزیع و خط انتقال به طول 240 متر، رفع شکستگی و نواقص شبکه خطوط انتقال 98 مورد بوده است.
وی به نصب و راه اندازی 2 دستگاه اینورترچاه اشاره کرد و گفت: در این مدت 12 مورد تابلو برق تعمیر و تعویض قطعات تابلو شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان گالیکش تعویض 3 دستگاه شیرآلات را از دیگر خدمات این دستگاه در ماه گذشته برشمرد و اظهار کرد: یک دستگاه ترانس برق نیز تعمیر شده است.
وی نمونه برداری میکروبی در اردیبهشت ماه را 83 مورد عنوان کرد و افزود: در مدت مشابه 2526 مورد آزمون کلرسنجی انجام شده است.
براتی در خاتمه تعداد روستاهای تحت پوشش امور آب و فاضلاب روستایی گالیکش را 49 روستا دانست و یادآور شد: 10653 مشترک با 35842 نفر جمعیت از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند هستند.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی گالیکش گفت: هزینه تعمیر و نگهداری تاسیسات آبرسانی این شهرستان در ماه گذشته 1250 میلیون ریال بوده است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب فاضلاب روستایی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .