عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شستشوی بیش از 94هزار متر مکعب مخازن آب استان

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خبر داد

شستشوی بیش از 94هزار متر مکعب مخازن آب استان

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از شستشوی بیش از 94 هزار متر مکعب مخازن ذخیره آب شرب شهری در استان در سال گذشته خبر داد.  
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس "مهیار خسروی" اظهار کرد : 94هزار متر مکعب مخازن و 1200 مورد شستشو بواسطه مانور شیرآلات خطوط انتقال و شبکه توزیع آب در استان به منظور ارائه خدمات مطلوب، ارتقا سطح بهداشتی آب شرب و بهبود کیفیت آب مصرفی مشترکین با اعتباری بالغ بر 7350میلیون ریال انجام شده است .
خسروی افزود : بیش از 130هزار مورد آزمون های کلر سنجی و کدورت سنجی آب آشامیدنی با هدف حذف عامل‌های میکروبی بیماری‌زا و کنترل میکرو ارگانیسم‌های مزاحم در شبکه‌های آب‌رسانی و نیز حذف رنگ، طعم و بوی آب  در سال گذشته به انجام رسیده است .
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در ادامه تصریح کرد : حدود 2هزار و 100مورد آزمون های باکتریولوژی ، 2هزار مورد آزمون های هتروتروف ، 769 مورد آزمون های فیزیکی شیمیایی ، 316 مورد آزمون های فلزات سنگین که با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال انجام شده است از دیگر اقدامات در راستای کنترل کیفیت آب در سال97 بوده است.
وی ادامه داد : نتایج موفقیت آمیز شرکت در آزمون های PT  توسط کلیه آزمایشگاه های تحت پوشش ، خرید دستگاه های کلر زنی ، خرید و نصب و راه اندازی تجهیزات پایش آنلاین در مناطق با اعتباری بالغ بر 6میلیارد ریال از دستاوردهای شرکت در راستای تضمین کیفیت آب در سال گذشته بوده است .
خسروی در خاتمه یادآوری نمود : استاندارد سازی آزمایشگاه مرکزی شرکت در راستای اخذ گواهینامه ایزو 17025و تسری آن به آزمایشگاه گنبد به منظور ارتقای سطح کیفی شرکت در دستور کار ویژه ای قرار دارد.
 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 443
  • کد خبر : 61967