عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جابه جایی حمل و نقل غلات گلستان با 15 هزار ناوگان باری


جابه جایی حمل و نقل غلات گلستان با 15 هزار ناوگان باری

جابه جایی حمل و نقل غلات گلستان با 15 هزار ناوگان باری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: همزمان با فراررسیدن فصل برداشت محصولات کشاورزی در استان، تعداد 15 هزار دستگاه ناوگان باری، جابه جایی و نقل و انتقال این محصولات بویژه غلات را انجام می دهند.

 "مهدی میقانی" روز سه شنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل متبوع افزود: موجودی ناوگان استان 8500 دستگاه است و بقیه از استان های دیگر فراخوان شده است.

به گفته وی، این ناوگان تحت پوشش 75 شرکت حمل و نقل باری استان قرار دارند و جابه جایی بار آنها فقط در قبال بارنامه انجام می شود.

میقانی برای جلوگیری از سوء استفاده ها و مشکلات احتمالی، به رانندگان توصیه کرد علاوه بر ضرورت تهیه بارنامه، حتما اقدامات لازم مانند درزگیری، اندازه بارگیری و کشیدن چادر روی محصول را برای مقابله با ریزش محصول، انجام دهند.

به گفته وی، جابجایی محصولات کشاورزی گلستان با هماهنگی سازمان جهادکشاورزی و شرکت غله و خدمات بازرگانی و نهادهای متولی انجام می شود.

با شروع فصل برداشت محصولات کشاورزی، روزانه 2 هزار بارگیری به استناد بارنامه از استان انجام می شود و پیش بینی شده 2 میلیون تن محصول کشاورزی استراتژیک در استان برداشت شود.

 




نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .