عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فضای گفتمان برای حل مسائل و دغدغه های آموزشگاه های آزاد ایجاد شده است

مدیرکل دفتر آموزشگاه های آزاد و مشارکت مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:

فضای گفتمان برای حل مسائل و دغدغه های آموزشگاه های آزاد ایجاد شده است

فضای گفتمان برای حل مسائل و دغدغه های آموزشگاه های آزاد ایجاد شده است

جلسه هم اندیشی مدیرکل دفتر آموزشگاه های آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با کارکنان اداره آموزشگاه های آزاد استان با هدف بررسی آئین نامه و دستوالعمل های آموزشگاه های آزاد در روز سه شنبه 21 خرداد در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، در این جلسه مصباح مدیرکل دفتر آموزشگاه های آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، فتحی معاون دفتر آموزشگاه های آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، گلی پور معاون آموزش،پژوهش برنامه ریزی اداره کل، سمیعی مدیر حراست، نیرومند رئیس اداره آموزشگاه آزاد اداره کل و کارشناسان مربوطه حضور داشتند.
مصباح در این جلسه گفت: تمام تلاش همکاران در سازمان بر این است که فضای گفتمان را برای بیان راحت مسائل و دغدغه های موسسین آموزشگاه های آزاد سراسر کشور فراهم کنیم تا مشکلات این قشر زحمت کش به حداقل برسد.
وی در ادامه گفت: در آینده ای نزدیک هر آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در سراسر کشور دارای یک بارکد اختصاصی می شود که متقاضیان می توانند به راحتی با استفاده از تلفن همراه مشخصات آموزشگاه آزاد و موسس مربوطه را دریافت کنند.
وی همچنین اظهار کرد: سامانه بازرسی جدید در حال طراحی می باشد که می تواند تحولی در خصوص بازرسی ها از آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای کشور ایجاد کند که به زودی از این سامانه رونمایی خواهد شد.
در ابتدای جلسه گلی پور معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل ضمن خوش آمدگویی به مدیرکل دفتر آموزشگاه های آزاد سازمان و هیئت همراه در خصوص عملکرد این اداره کل در حوزه موسسات کارآموزی آزاد مطالبی را ارائه نمودند.
نیرومند در این جلسه ضمن ارائه عملکرد حوزه موسسات کارآموزی آزاد استان در بخش های مختلف در خصوص آئین نامه و دستورالعمل جدید آموزشگاه های آزاد مباحثی را بیان کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .