عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و انجمن علمی بازاریابی ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند


اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و انجمن علمی بازاریابی ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند

اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و انجمن علمی بازاریابی ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند

اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان و انجمن علمی بازاریابی ایران در استان تفاهم نامه همکاری در زمینه های آموزشی، پژوهشی و مشاوره امضا کردند.

نامه همکاری در زمینه های آموزشی، پژوهشی و مشاوره امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، با حضور مازندرانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و شهرابی رییس انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه استان گلستان، تفاهم نامه همکاری های مشترک با هدف استفاده از توانایی ها و پتانسیل های موجود در زمینه های آموزشی، پژوهشی و مشاوره منعقد شد.

مازندرانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: هدف از این تفاهم نامه ایجاد زمینه های مناسب جهت بهره گیری از توانمندی های پژوهشی، برگزاری نشست های علمی، سمینارها و دوره های آموزشی مشترک و استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاهی در مراکز اقتصادی و کارآفرینی است.

وی افزود: فراهم کردن زمینه حضور اعضای علمی در مراکز مشاوره اقتصادی و ارائه خدمات مشاوره ای به تعاونی ها، همکاری متقابل در جهت شناسایی ظرفبت های سرمایه گذاری و کارآفرینی استان و معرفی نیازهای آموزشی پژوهشی و مشاوره ای در حوزه های بازرگانی، بازاریابی، کارآفرینی و سرمایه گذاری از جمله موضوعات مطرح در این تفاهم نامه است.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن این تفاهم نامه و استفاده از ظرفیت دو طرف، می توان در جهت ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای در موضوعاتی از جمله بازاریابی، به عنوان یکی از مهمترین مشکلات واحدهای اقتصادی و تعاونی، گام های خوبی را برداشت.

اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و انجمن علمی بازاریابی ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 522
  • کد خبر : 62303