عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر کل زندانهای استان گلستان در گفتگوی ویژه خبری سیمای استان


مدیر کل زندانهای استان گلستان در گفتگوی ویژه خبری سیمای استان

مدیر کل زندانهای استان گلستان در گفتگوی ویژه خبری سیمای استان

رضوانی : تعامل و همکاری سه قوا جهت کاهش آسیبهای اجتماعی خانواده زندانیان ضروری است .
به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای گلستان ؛ به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه علیرضا رضوانی مدیر کل زندانهای استان گلستان در گفتگوی ویژه خبری شبکه سیمای گلستان حضور یافت .
رضوانی در گفتگوی خبری که به صورت زنده از شبکه سیمای مرکز استان پخش می شد اظهار داشت : تعامل و همکاری سه قوا جهت کاهش آسیبهای اجتماعی در حوزه خانواده زندانیان ضروری است . برای کاهش جمعیت کیفری نیز پیشگیری ، آموزش و فرهنگ سازی لازم است .
عضو شورای عالی قضایی استان گفت : یکی از اقدامات مهم اداره زندانها اعطای تسهیلات و ایجاد اشتغال برای زندانیان آزاد شده می باشد که تاکنون بازگشت مجدد به زندان نداشتند .
رییس ستاد کاهش آسیبهای زندانهای استان در ادامه این گفتگو به غنی سازی اوقات فراغت فرزندان زندانیان در ایام تعطیلات اشاره کرد و افزود : از همه دستگاههای فرهنگی ، اجرایی ، موسسات مردم نهاد و ... انتظار داریم در امر بسیار مهم و خطیر ما را یاری نمایند .
مدیر کل زندانها در پایان گفتگوی خبری از خیرین و نیکوکاران جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و مهریه تقاضا کردند مثل همیشه به ستاد دیه کمک نمایند تا این عزیزان به آغوش گرم خانواده برگردند .  

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 430
  • کد خبر : 62437