عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر و مسئولین زندان گنبد با حجت الاسلام ترابی امام جمعه گنبد به مناسبت هفته قوه قضاییه


دیدار مدیر و مسئولین زندان گنبد با حجت الاسلام ترابی امام جمعه گنبد به مناسبت هفته قوه قضاییه

دیدار مدیر و مسئولین زندان گنبد با حجت الاسلام ترابی امام جمعه گنبد به مناسبت هفته قوه قضاییه

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان­های گلستان ؛ به مناسبت هفته قوه قضائیه مراسم دیدار با حجت الاسلام ترابی امام جمعه شهرستان گنبد با حضور مختاری مدیر زندان ، ترکمانی معاونت سلامت زندان و جمعی از مسئولین واحدهای بازرسی ، حفاظت ، فرهنگی و تربیتی زندان در دفتر امام جمعه گنبد برگزار گردید.
در این دیدار حجت الاسلام ترابی امام جمعه  گنبد ضمن تسلیت شهادت آیت الله بهشتی و گرامیداشت هفته قوه قضائیه به مسئولین اداره زندان گفت : شهادت آیت الله بهشتی از بزرگان انقلاب به ما درس شهادت در راه انجام مسئولیت را می­ دهد.
 ایشان در ادامه عنوان نمود که انجام کارهای فرهنگی در راستای غنی سازی مسائل دینی و فرهنگی مددجویان باید از اولویت­های اداره زندان قرار گیرد تا بتوانیم افرادی را که در حبس هستند اصلاح شده و به جامعه برگردند. ایشان در راستای بحث خود در زمینه مسائل فرهنگی به گفته رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه ­ای اشاره نمودند که (( من حاضرم جانم را در راه مسائل فرهنگی فدا کنم))، در همین راستا ما نیز باید انجام کارهای فرهنگی را در اولویت قرار دهیم.
در ادامه مختاری نیز ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و قدردانی از حجت الاسلام ترابی به جهت تلاش در جهت برنامه ریزی فعالیت­های فرهنگی و تاکید در انجام آن گفت که به ثمر رسیدن فعالیت­های فرهنگی در اداره زندان به معنی بازگشت موفقیت آمیز مددجویان به کانون گرم خانواده است.

دیدار مدیر و مسئولین زندان گنبد با حجت الاسلام ترابی امام جمعه گنبد به مناسبت هفته قوه قضاییه

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 548
  • کد خبر : 62472