عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کمیته برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تشکیل جلسه داد


کمیته برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تشکیل جلسه داد

کمیته برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تشکیل جلسه داد

با حضور مدیرکل، معاونین و اعضا، کمیته برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در صبح دوشنبه 3 تیرماه تشکیل جلسه داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، این جلسه در راستای اهداف کمیته برنامه ریزی و با اهتمام به ظرفیت خرد جمعی درون سازمانی برپا شد و می کوشد با برنامه جامع اصلاح نظام اداری، آن اداره کل را با هدف گذاری، برنامه ریزی و نظارت هوشمند کارا و اثر بخش تر کند.
همچنین با همفکری و مشارکت کارکنان در برنامه ریزی و افزایش سرمایه اجتماعی دستگاه و چابک و انعطاف پذیر تر کردن و برنامه های نوین آن اداره کل کارا تر شود.
در این جلسه متناسب و منطقی سازی حجم و اندازه اداره کل، تمرکز به ارتقای کیفیت واحدهای ستادی و شهرستانی، توسعه دولت الکترونیک و بهره گیری از فناوری های نوین، توجه خاص به توانمند سازی کارکنان و ارتقاء کیفی مدیران، اداره واحدهای عملیاتی (مجری) در فضای رقابتی (اقتصادی تر کردن خدمات اداره کل)، صیانت از حقوق شهروندان در نظام اداری، ارتقای شفافیت، پاسخگویی و سلامت نظام اداری و ارتقای شفافیت، پاسخ گویی و سلامت نظام اداری و ارتقای بهره وری (سازمان و نیروی انسانی) از جمله راهبردهای اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در برنامه جامعه اصلاح نظام اداری اعلام شد.
همچنین در این جلسه 10 برنامه پیش بینی شده در برنامه جامع اصلاح نظام اداری همراه با دستاوردهای آن مطرح شد که می توان به مواردی چون توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری،خدمات عمومی در فضای رقابتی، مدیریت سرمایه انسانی، بهبود در نظام ها و فناوری های مدیریتی و توسعه فرهنگ سازمانی اشاره کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .