عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل گاز گلستان از پیشرفت 75 درصدی پروژه های گازرسانی مراوه تپه خبر داد


مدیرعامل گاز گلستان از پیشرفت 75 درصدی پروژه های گازرسانی مراوه تپه خبر داد

به گزارش روابط عمومی مهندس محمد رحیم رحیمی مدیرعامل  بهمراه قنبریان  سرپرست  امور مهندسی و اجرای طرحهای گاز گلستان  با حضور در محل اجرای پروژه های شهرستانهای مراوه تپه و گنبد از نزدیک روند  اجرای  گازرسانی به روستاهای شهرستان را مورد بازدید قرار داد.

مدیرعامل گازگلستان دراین بازدید ضمن عرض خسته نباشید و تقدیر از مجریان  پروژه ها که در شرایط نسبتاً سختی عملیات گازرسانی را انجام می دهند،در جریان مسائل ومشکلات موجود نیز قرار گرفته و رهنمودهای لازم ارائه نمود.

مهندس رحیمی درهمین رابطه اظهارداشت: درحال حاضر گازرسانی به 12 روستای   شهرستان مراوه تپه  با 75 درصد و  2 روستای شهرستان گنبد با 45 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا قرار دارد و تلاش داریم تا در سال جاری این روستاها   به بهره برداری برسند .

وی افزود:با عنایت به اینکه طول شبکه اجرایی گاز این روستاها  بالغ بر 200  کیلومتر بوده ، لذا به منظور تسریع درانجام گازرسانی، از 5  پیمانکاراجرایی بصورت جداگانه استفاده کردیم که در همین راستا  تاکنون حدود 160  کیلومتر شبکه گذاری و خط تغذیه  اجرا شده است.

رحیمی تصریح کرد:  درمجموع برای گازرسانی به روستاهای فوق با احتساب هزینه های اجرایی ، تامین کالا، ساخت و نصب ایستگاهها و موارد دیگر، حدود 290 میلیارد ریال  اعتبار پیش بینی شده است.

مدیرعامل گاز گلستان درادامه ضمن تشکرازمساعدت و همکاری مسئولین استان و شهرستان اظهار داشت:در حال حاضر در شهرستان مراوه تپه  تعداد 57 روستا گازرسانی شده است.

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .