عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز عملیات اجرایی تکمیل ساختمان موزه و بازارچه صنایع دستی شهرستان کردکوی با اعتبار 3 میلیارد ریال

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان خبر داد :

آغاز عملیات اجرایی تکمیل ساختمان موزه و بازارچه صنایع دستی شهرستان کردکوی با اعتبار 3 میلیارد ریال

آغاز عملیات اجرایی تکمیل ساختمان موزه و بازارچه صنایع دستی شهرستان کردکوی با اعتبار 3 میلیارد ریال

مدیرکل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از آغاز عملیات اجرایی تکمیل ساختمان بازارچه و موزه صنایع دستی شهرستان کردکوی با اعتبار 3 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ؛ امروز سه شنبه4 تیرماه  98 مهندس ابراهیم کریمی با اعلام این خبر افزود:  عملیات اجرایی ساماندهی و تکمیل ساختمان بازارچه صنایع دستی شهرستان کردکوی  با اعتبار3 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه های استانی آغاز گردید .
 
وی  به عملیات پیش بینی شده در این فاز اشاره کرد و افزود: در عملیات اجرایی این فاز تکمیل فنداسیون و اجرای ستون های طبقه همکف پیش بینی شده است.
 
مهندس کریمی  ادامه داد:  در سال قبل این اداره کل اقدام به اجرای بخشی از فنداسیون ساختمان مذکور با اعتبار 600 میلیون ریال کرده است.
 
همچنین وی افزود : ساختمان بازارچه صنایع دستی در زمین به مساحت 500 متر مربع و دیر زیربنایی حدود 1000 متر مربع در 4 طبقه طراحی گردیده است که شامل بازارچه و غرفه های فروش محصولات صنایع دستی شهرستان و استان ، موزه و بخش اداری می باشد .
 
وی در پایان ابراز امید واری کرد این اداره کل  در سال مالی بعدی اعتباری در حدود 20 میلیارد ریال جهت ادامه و تکمیل ساختمان بازارچه صنایع دستی شهرستان کردکوی  پیش بینی کرده است که   در صورت تخصیص اعتبارات کافی  از سوی مراجع ذیربط ، نسبت به تکمیل و اجرای عملیات اجرایی مربوطه اقدامات لازم را بعمل خواهد آورد .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .