عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست هم اندیشی با مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت گلستان برگزار شد


نشست هم اندیشی با مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت گلستان برگزار شد

نشست هم اندیشی با مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت گلستان برگزار شد

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تشکیل نشست هم اندیشی با مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت گلستان در صبح سه شنبه 4 تیر ماه خبر  داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، محمد رعیت هدف از برپایی این نشست هم اندیشی و بهره مندی از نقطه نظرات و تجربیات مدیران موسسات قرآنی و کمک به تقویت روحیه تعاون و همکاری در مسیر ترویج معارف قرآن و عترت در استان گلستان است.
وی با قدردانی از حضور مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت حاضر در جلسه، گفت: امید است با افزایش هم دلی ها و هم افزایی ها و اشتراک توانمندی ها و انتقال تجربیات؛ بتوانیم مفاهیم عمیق قرآن و عترت را در سطوح مختلف جامعه نهادینه کنیم.
رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تاکید به کاربردی کردن تعالیم قرآنی، لزوم بهره ندی از قابلیت ها و ظرفیت های هنری در ترویج معارف قرآنی را ضروری دانست.
رعیت در خاتمه با اشاره به برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی در روستای عطا آباد آق قلا در روز چهارشنبه 5 تیر ماه، گفت: رتبه بندی موسسات قرآنی بر اساس کیفیت عملکرد، برگزاری فصلی نشست ها با موسسات و حمایت از طرح خلاقانه  و مبتکرانه از جمله موارد مطروحه و مصوبه در این جلسه بود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .