عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گرامیداشت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در اداره کل راه آهن شمالشرق2


گرامیداشت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در اداره کل راه آهن شمالشرق2

گرامیداشت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در اداره کل راه آهن شمالشرق2

همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، مدیر کل و معاونین و روسای ادارات راه آهن شمالشرق 2 با اهداِ بیش از50 شاخه گل و پکیج های فرهنگی با عنوان «تبریک روز دختر» به دختران ومسافران دختر جوان این روز فرخنده را گرامی داشتند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمالشرق2 همزمان با آغاز دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و نامگذاری این روز به نام دختر،بیش از 50 شاخه گل و پکیج های فرهنگی توسط مدیر کل و مشاور امور بانوان به دختران اداره کل و مسافرین اهدا شد.

مهدی عبدالکریم زاده مدیر کل راه آهن شمالشرق 2 درحاشیه این مراسم گفت : این دهه تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده دختران ایران زمین و بانوان والا مقام و گران قدر جهان است و ما همیشه به دختران و بانوان ایران اسلامی و حضرت معصومه(س) الگوی همه بانوان کل جهان است افتخار میکنیم.

وی یادآورشد : دختران و بانوان ایران اسلامی سازندگان تاثیر گذار در عرصه های مختلف فرهنگی ، مذهبی و هنری و ... می باشند و ما نیز به نوبه خود همه برنامه‌های ایرانی اسلامی را با محوریت شخصیت‌های ویژه و بزرگوار امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و تعظیم شعائر دینی، توسعه و نشر فرهنگی رضوی اجرا می‌شود همچون جشن، توزیع محصولات فرهنگی، اردوی‌های یک‌روزه، تورهای زیارتی وپیاده روی و حضوربانوان و دختران در مراکز فرهنگی هنری استان و ... برگزار می‌شود.

 

گرامیداشت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در اداره کل راه آهن شمالشرق2

 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 449
  • کد خبر : 62875