عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر کل راه آهن منطقه شمالشرق ۲ با نماینده ولی فقیه در استان گلستان


دیدار مدیر کل راه آهن منطقه شمالشرق ۲ با نماینده ولی فقیه در استان گلستان

 

دیدار مدیر کل راه آهن منطقه شمالشرق ۲ با نماینده ولی فقیه در استان گلستان

مدیر کل ومعاونین اداره کل راه آهن منطقه شمالشرق ۲ با حضرت آیت الله نور مفیدی،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز گرگان دیدار وگفتگو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمالشرق۲ ، حضرت آیت الله نور مفیدی،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان گفت : همه مسولین باید خدمتگزار خوبی برای مردم باشند و راه آهن اینچه برون که توسط روسای جمهور سه کشور ایران ، ترکمنستان و قزاقستان که مورد بهره برداری قرار گرفت قطه امیدی برای مردم این خطه ایجاد نمود.

آیت الله نور مفیدی در ادامه افزود : اتصال خطوط ریلی به حوزه کشورهای شمالی و برقراری ارتباطات تجاری و بازرگانی می تواند اقتصاد استان را پویا نماید.

وی گریزی نیز به ورود قطارهای تجاری چین به ایران ، خط عریض و استقبال از تجار و سرمایه گذاران در پایانه ریلی اینچه برون زد و اظهار داشت : پایانه راه آهن اینچه برون پتانسیل مناسبی برای تردد محموله های تجاری و بازرگانی است که به نحو مطلوب مورد بهره برداری قرار بگیرد.

در این دیدار مدیر کل راه آهن شمالشرق ۲ نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد اداره کل راه آهن شمالشرق۲ وانجام فعالیتهای موثر این اداره کل از جمله فعالیتهایی همچون جریان سیل و آبگرفتگی مناطق شهرستان آق قلا تا حوزه بندر ترکمن وگمیشان اشاره و افزود : در ضلع غربی و شمالغربی شهرستان آق قلا با هماهنگی ستاد بحران استاان و همکاری و بازدیدهای کارشناسان راه آهن ج.ا.ا. ، شکافهایی ایجاد شد تا روند خروج آب از شهرستان آق قلا تسریع یابد و پس از بازدید میدانی دکتر رسولی معاون وزیر و مدیر عامل راه آهن ج.ا.ا و هیئت همراه و فروکش کردن آب مشاورین و مهندسین حوزه ریلی محل شکافهای ایجاد شده را کارشناسی و پس از تامین باکس های آبراه از نواحی دیگرظرف مدت ۲۹ الی ۱ ماه همه شکافها بازسازی و خط مورد بهره برداری قرار گرفت تا در انتقال بارمشکلی ایجاد نشود .

مهدی عبدالکریم زاده به مجموعه اقدامات حوزه پایانه اینچه برون ،خط عریض و انجام مراودات تجاری با کشورهای ترکمنستان ، قزاقستان و کشورهای cis و زمینه سازی برای سرمایه گذاری تجار و بازرگانان اشاره و توضیحاتی عنوان نمودند.

در خاتمه این دیدار آیت الله نور مفیدی،نماینده ولی فقیه در استان گلستان آرزوی توفیق خدمتگذاری ایشان و مجموعه اداره کل راه آهن استان را خواستار شد.

 

دیدار مدیر کل راه آهن منطقه شمالشرق ۲ با نماینده ولی فقیه در استان گلستان

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 334
  • کد خبر : 62993