عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تفاهم نامه همکاری فی مابین ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان منعقد گردید

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان:

تفاهم نامه همکاری فی مابین ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان منعقد گردید

تفاهم نامه همکاری فی مابین ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان منعقد گردید

تفاهم نامه همکاری فی مابین ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با هدف ارتقاء سطح فرهنگ مهارت آموزی در اقشار مختلف جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان منعقد گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، با هدف ارتقاء سطح فرهنگ مهارت آموزی در اقشار مختلف جامعه به ویژه در سطح کودکان و نوجوانان و نهادینه کردن تفکر کارآفرینی از دوران کودکی، تفاهم نامه فی مابین ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان منعقد گردید.
سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در این مراسم گفت: با توجه به میزان بیکاری و عدم داشتن مهارت های لازم به منظور ایجاد اشتغال پایدار و نیز عدم توانایی و مهارت لازم در بین دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاهی می طلبد تا از سنین کودکی و نوجوانی فرهنگ مهارت آموزی را در جامعه نهادینه کرد تا بتوانیم در جهت کاهش نرخ بیکاری و بهبود اقتصاد کشور تاثیرگذار باشیم.
محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان گفت: با توجه به موثر بودن نهادینه کردن هر فرهنگی در سنین کودکی و نوجوانی و با عنایت به انعقاد این تفاهم نامه می توانیم در فرهنگ سازی مهارت آموزی موفق باشیم.
بنابر این گزارش، مهمترین اهداف و موضوعات این تفاهم نامه، مشارکت در برنامه های فرهنگی،هدایت استعدادهای برتر کانون ها جهت مشاوره و هدایت در مسیر مهارت آموزی با هدف شرکت در مسابقات ملی مهارت،ارائه برنامه های آموزشی کوتاه مدت برای مربیان کانون در شهرستانها،بازدید علمی کودکان و نوجوانان تحت پوشش کانون ها از مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستانها است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .