عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کمیته برگزاری دومین جشنواره موسیقی آوای ارادت تشکیل جلسه داد


کمیته برگزاری دومین جشنواره موسیقی آوای ارادت تشکیل جلسه داد

کمیته برگزاری دومین جشنواره موسیقی آوای ارادت تشکیل جلسه داد

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تشکیل جلسه کمیته برگزاری دومین جشنواره موسیقی آوای ارادت با حضور معاون فرهنگی آن اداره کل و دیگر اعضای کمیته در صبح روز سه شنبه 18 تیرماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ  وارشاد اسلامی گلستان، رمضان یازرلو ضمن تبریک دهه کرامت، افزود: با توجه به ظرفیت های متعدد و متنوع  موسیقی فولکلور و نواحی در گلستان؛ این جشنواره  با همکاری بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در سال جاری در دو شهرستان آق قلا و گنبد کاووس در تاریخ 26 و 27 تیرماه برگزار می شود.
وی ادامه داد: این رویداد فرهنگی و هنری با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر استان برپا خواهد شد.
وی سپس به بخشی از موارد مطروحه در جلسه اشاره کرد و گفت: هماهنگی برای پوشش تلویزیونی جشنواره، هماهنگی با گروه های فاخر موسیقی بومی و محلی، برپایی نمایشگاه و کارگاه های تجسمی با موضوع جشنواره، مستند سازی و نحوه اطلاع رسانی به مردم و علاقه مندان، برآوردهای مالی و هزینه های جشنواره، دیدار با هنرمندان آسیب دیده از سیل و امکانات سخت افزاری مورد نیاز از عمده موارد طرح شده در جلسه بود.
گفتنی است احمد گلچین معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز با تاکید به برپایی محتوایی این رویداد ارزشمند، در این جلسه اظهار کرد: اقوام  مختلف استان گلستان از دیرباز ارادت ویژه ای به امام رضا (ع) دارند و شایسته است این جشنواره همچون دوره ی پیشین آن با نگاهی محتوایی و با محوریت ارادت به امام رضا (ع) برپا شود.
یادآوری می شود نخستین جشنواره آوای ارادت از 3 تا 5 مرداد ماه 97 به ترتیب در شهرستان های گمیشان، مراوه تپه و گنبدکاووس برگزار شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .