عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور خدام رضوی به مناسبت دهه کرامت در زندان گنبد


حضور خدام رضوی به مناسبت دهه کرامت در زندان گنبد

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان­های گلستان ؛ در راستای برنامه­ های هیئت محبان اهل بیت ، خدام حرم مطهر رضوی به همراه پرچم بارگاه ملکوتی حرم مطهر امام رضا(ع) ضمن دیدار با کارکنان ، پرسنل وظیفه و مددجویان زندان گنبد در نماز خانه­های مرکزی اندرزگاههای زندان گنبد حضور یافتند .
حسینی دبیر ستاد کاهش آسیب و دبیر هیئت محبان اهل بیت زندان در این باره گفت : در این دیدار خادمین حرم امام رضا (ع) پرچم مطهر بارگاه ملکوتی این امام همام را آورده بودند که با استقبال پرشور کارکنان ، پرسنل وظیفه و مددجویان همراه شد. این مراسم ابتدا در نمازخانه مرکزی اندرزگاه سه با صلوات خاصه امام رضا (ع) و سپس نماهنگ (( آمده­ام ای شاه پناهم بده)) پخش شد که شور و حال خاصی را در بین مددجویان ایجاد کرد و خدام رضوی جهت تبرک ، پرچم حرم مطهر امام رضا (ع)  را بین مددجویان برده و سپس حجت الاسلام مهدی احمدی مداح اهل بیت به مولودی خوانی پرداختند که شور و معنویت وصف نشدنی را دربین مددجویان ایجاد کرد تا دلهای عاشقان علی بن موسی الرضا(ع) که با اشک و ناله همراه بود به پرچم مطهر آقا گره بخورد.
سپس این مراسم در اندرزگاه یک نیز برگزار شد که با حضور و استقبال پر شور مددجویان همراه بود . در این مراسم نیز بعد از تبرک پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) توسط خدام در بین مددجویان ، مداح اهل بیت حجت الاسلام مهدی احمدی به اجرای مولودی خوانی در مقام و جایگاه امام رضا(ع) پرداخت که شور و حال خاصی را بین حضار در نمازخانه اندرزگاه یک ایجاد کرد.
پرسنل وظیفه نیز از این حال معنوی بی نصیب نمانده و جهت تبرک به پرچم دلهای خود را دخیل کردند.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 325
  • کد خبر : 63049