عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرداخت تسهیلات نوسازی و بهسازی ناوگان سواری عمومی در گلستان


پرداخت تسهیلات نوسازی و بهسازی ناوگان سواری عمومی در گلستان

 

 

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از پرداخت تسهیلات نوسازی و بهسازی برای ناوگان سواری عمومی در شهرهای گرگان و گنبد استان خبرداد و گفت: این تسهیلات به مالکین ناوگان سواری عمومی تا مدل 86 و تا 90 درصد قیمت پیش فاکتور اعطا می شود.

"قربانعلی روحی" روز چهارشنبه در نشست هماهنگی با مدیران شرکت های مسافربری عمومی استان جهت دریافت تسهیلات نوسازی و بهسازی ناوگان گفت: در مرحله اول، 30 سهمیه از این تسهیلات برای شهرگرگان و 20 سهمیه برای گنبد در نظر گرفته شده و بازپرداخت آن 5 ساله و با نرخ سود 4 درصد می باشد.

به گفته وی، این تسهیلات طی توافقی که با صندوق کارآفرینی امید استان منعقد شده پرداخت می شود و فقط به یک ضامن و سند خودروی در رهن نیاز دارد.

روحی، نوع خودروهایی که از محل این تسهیلات پرداخت می شود را، پژو 405 و سمند بیان کرد و گفت: اعتبارات این تسهیلات از محل منابع استانی به میزان 2 میلیارد و 400 میلیون تومان ابلاغ شده است.

وی اظهارداشت: متقاضیانی که زودتر برای تثبت نام و تکمیل مراحل اداری آن اقدام کنند، سریعتر هم این تسهیلات را دریافت خواهند کرد.

روحی گفت: متقاضیان شهرهای گرگان برای ثبت نام و تشکیل پرونده به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های گرگان و گنبد مراجعه کنند.

در استان گلستان حدود 200 خودروی سواری عمومی تا مدل 86 وجود دارد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .