عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پروژه توانمندسازی مهارتی اتباع افغانی مقیم استان گلستان آغاز شد

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان:

پروژه توانمندسازی مهارتی اتباع افغانی مقیم استان گلستان آغاز شد

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، سید علیرضا حسینی طلب مدیرکل این استان ازآغاز پروژه توانمندسازی مهارتی اتباع افغانی مقیم استان گلستان خبر داد.
بر اساس این گزارش، حسینی طلب گفت : در چارچوب توافقنامه سه جانبه 2019 فی مابین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشورقراراست نه دوره مهارتی جهت 108 نفرازاتباع افغانی مقیم در شهرستان گنبد و گرگان برگزار شود.
مدیرکل استان درادامه اظهار کرد : توانمندسازی مهارتی اتباع افغانی ، در جهت فراهم آوردن شرایط بازگشت به موطن خود از اهداف مندرج در این توافقنامه است .
وی دربخش دیگر بیان داشت: برقکاری ساختمان ، لوله کشی و نصاب وسایل بهداشتی ، سرویس و نگهداری خودرو، تعمیرموتورسیکلت، نصب کابینت چوبی و سازنده تزئینات کریستالی و زیورآلات از جمله حرفه هایی است که در این پروژه آموزش داده می شود.
حسینی طلب در پایان ضمن برشمردن مزایای رویکرد تقاضا محوری آموزش های فنی و حرفه ای گفت: اطلاع از وضع بازار وکسب و کار واقعی ، شناخت رویکردها و برنامه های آتی رمز موفقیت و اثربخشی آموزش های مهارتی است که در کلیه حوزه ها ازجمله توانمندسازی اتباع افغانی در سطح استان به کار گرفته می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .