عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سخنرانی پیش از خطبه سرپرست آبفا استان گلستان در نماز جمعه


سخنرانی پیش از خطبه سرپرست آبفا استان گلستان در نماز جمعه

سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان با حضور و سخنرانی در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان گرگان مومنین نمازگزار را به صرفه جویی در مصرف آب دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس" ابوالفضل رحیمی "  بعنوان خطیب قبل از خطبه های نماز جمعه،  به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تشکر از ریاست ستاد ودست اندرکاران برگزاری نماز جمعه، در خصوص ارزش و اهمیت جایگاه آب در قرآن کریم گفت: سرچشمه همه موجودات زنده و حیات آنان از آب است.
وی با تاکید بر این که  با وجود بارندگی های اخیر از لحاظ وضعیت سفره های آب های زیر زمینی در شرایط خوبی نیستیم بیان داشت :  90  درصد آب شرب شهرها و شهر گرگان از منابع آب زیر زمینی تامین می شود  در گذشته عمق چاهها از  100 تا 150 متر حفاری  و با آبدهی بیش از  20لیتر بر ثانیه به آب شرب می رسیدیم  که بعلت خشکسالی ها  امروزه عمق چاهها به بیش از 250 الی 300 متر با آب دهی حدود  13لیتر بر ثانیه  رسیده ایم  که باید مورد توجه قرار گیرد.
رحیمی عنوان کرد: پدیده استفاده از انشعابات غیرمجاز آب در برخی نقاط شهرهای گلستان وجود دارد که رفع این معضل مهم نیازمند فرهنگ سازی و برنامه ریزی اصولی است و نوعی اجحاف در حق مشترکان قانونمند است و موجب تضییع حقوق بیت المال می شود.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در خاتمه از مردم شریف استان خواست تا در مصرف آب مدیریت کافی داشته باشند تا انشالله مشکلی برای استفاده از این نعمت الهی نداشته باشیم و بتوانیم این گوهر حیات را برای نسل آتی حفظ کنیم .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 357
  • کد خبر : 63159