عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پروژه احداث سرای محله انجیراب در شهر گرگان آغاز شد

معاون باز آفرینی شهری و مسکن:

پروژه احداث سرای محله انجیراب در شهر گرگان آغاز شد

معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از آغاز پروژه احداث سرای محله انجیراب در شهر گرگان خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان : مهندس اسدا... پناه یزدان معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل در این رابطه بیان داشت: پروژه احداث سرای محله انجیراب در دو طبقه روی همکف و با 670 متر زیر بنا با هدف فعالیتهای بهداشتی،فرهنگی و اجتماعی و توانمند سازی ساکنین محله آغاز گردید است.

وی اعتبار مورد نیاز این پروژه را سه میلیاردو یکصد میلیون تومان از منابع ملی عنوان و افزود اینپروژه در مرحله خاکبرداری است و در صورت تخصیص اعتبار به موقع در دو سال آینده به بهره برداری میرسید.

معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان ادامه داد: دراین راستا و با هدف ساماندهی حاشیه رودخانه قلعه حسن پروژه احداث دیوار سنگی رودخانه زیارت در محدوده قلعه حسن با حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی با هدف ساماندهی حاشیه و تردد ایمنی شهروندان و جلوگیری از تخریب با اعتبار بالغ بر یک میلیاردو شسصد میلیون تومان از منابع ملی و به طول260مترمربع در حال اجرا می باشد.

این مقام مسئول افزود: این پروژه تا ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی در این گفتگو از پایان پروژه احداث دیوار سنگی در رودخانه محدوده محله انجیراب بطول 150 متر در ماه گذشته نیز خبر داد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .