عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان میزبان 9 رشته در استعداد های برتر ورزشی کشور شد


گلستان میزبان 9 رشته در استعداد های برتر ورزشی کشور شد

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان از میزبانی 9 رشته درالمپیاد استعداد های برتر ورزش کشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ، بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در این خصوص اظهار داشت: استان گلستان در دومین المپیاد استعدادهای برتر کشور، میزبان نه رشته ورزشی است که تاثیر بسزایی در بررسی ظرفیت و توانایی ورزشکاران این استان خواهد داشت.
طیبی گفت : میزبانی مسابقات راگبی دختران و پسران ، پنچاک سیلات دختران و پسران ، والیبال ساحلی پسران ، جوجینسو پسران ، فوتوالی پسران ، دوومیدانی دختران و پسران به استان سپرده شده است .
مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت : میزبانی در المپیاد تاثیر بسیار خوب و مثبتی را در همان رشته ورزشی در استان ما خواهد گذاشت ، باعث رشد و شکوفایی بیشتر آن رشته ورزشی را نیز فراهم خواهد کرد و در بررسی ظرفیت و توانایی ورزشکاران استان موثر خواهد بود.
وی اضافه کرد: با توجه به این که گلستان برای چهارمین سال پیاپی المپیاد ورزشی را با شعار المپیاد میعادگاه ورزش گلستان برگزار کرد مسیر مطلوب و هدفمندی را برای حضور مقتدرانه دختران و پسران ورزشکار استان در المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور فراهم کند تا با آمادگی بیشتری در این رقابت ها حضور یابند و امیدواریم با برگزاری این المپیاد ها بتوانیم در مسیر قهرمانی ورزشکاران به گونه ای گام برداریم که نوجوانان ما روزی بر قله های افتخار جهان و المپیک بایستند.
وی از کلیه هیات های ورزشی استان خواستار شد تا از همه ظرفیت ها و تلاش های خود برای حضوری قدرتمند در این رقابت ها استفاده کنند تا به عناوینی بهتر از سال قبل دست پیدا کنیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .