عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تکمیل عملیات اجرای خط انتقال برق و نصب پست هوایی چاه شماره2 گالیکش/ بیش از 1000نفر ازآب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند


تکمیل عملیات اجرای خط انتقال برق و نصب پست هوایی چاه شماره2 گالیکش/ بیش از 1000نفر ازآب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند

مدیرامورآب و فاضلاب روستایی شهرستان گالیکش به اجرای خط انتقال برق و نصب پست هوایی چاه شماره 2 اشاره کرد و گفت: برای این پروژه 1000میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان حسن براتی، افزود: با تکمیل این پروژه 9 روستای تحت پوشش این شهرستان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند.
وی تعداد خانوار بهره مند از این طرح آبرسانی را 1090 خانوار اعلام کرد و گفت: 3690 نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شدند.
مدیرامورآب و فاضلاب روستایی شهرستان گالیکش با بیان اینکه عملیات اجرای خط انتقال برق و نصب پست هوایی چاه شماره 2 قنات از سال گذشته آغاز شد، اضافه کرد: خوشبختانه این پروژه در سال جاری تکمیل شده و تحویل موقت هم شده است.
براتی در خاتمه تعداد روستاهای تحت پوشش مدیریت آبفار این شهرستان را 49 روستا اعلام کرد و گفت: 10653 مشترک با 35842 جمعیت از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند هستند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب فاضلاب روستایی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .