عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعامل و همکاری مشترک کانون پرورش فکری گلستان با دفاتر تسهیل‌گری


تعامل و همکاری مشترک کانون پرورش فکری گلستان با دفاتر تسهیل‌گری

تعامل و همکاری مشترک کانون پرورش فکری گلستان با دفاتر تسهیل‌گری

در نشست مدیرکل کانون با مدیران دفاتر تسهیل‌گری استان گلستان پیرامون همکاری و مشارکت در راستای توانمندسازی کودکان و نوجوانان و توسعه فعالیت‌های مهارت‌محور ویژه این گروه سنی در مناطق کم برخوردار بحث و تبادل نظر شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب هدف از برگزاری این نشست را هم افزایی با بخش‌های غیر‌دولتی و ثمن ها در مناطق محروم روستایی کمبودهای اجتماعي، فرهنگي و آموزشي عنوان کرد و اظهار داشت: کانون پرورش فکری در راستای عدالت فرهنگی از طریق کتاب‌خانه‌های سیار روستایی به کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار خدمات مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: دفاتر تسهیل‌گری و توسعه یکی از بهترین گزینه‌ها برای همکاری دوجانبه در راستای مهارت‌افزایی کودکان و نوجوانان و توسعه و ترویج فرهنگ فردی و اجتماعی در این مناطق است.

این مقام مسوول فرهنگی در ادامه با تشریح رسالت و اهداف کانون در راستای برقراری عدالت فرهنگی، ضرورت کار جهادی در حوزه‌ی کودک و نوجوان را نیازمند طرح و برنامه‌ریزی جامع و کامل دانست و بیان داشت:کانون به‌عنوان متولی اصلی این حوزه با راهبرد‌ها، اهداف و برنامه‌های مشخص آماده همکاری با دفاتر تسهیل‌گری در راستای خدمت‌رسانی هرچه گسترده‌تر به کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار است.

در پایان مقرر گردید جلسات هماهنگی با نماینده‌های دفاتر تسهیل‌گری پیرامون برنامه ریزی ویژه مخاطبان کودک و نوجوان در روز‌های آتی برگزار گردد.


تعامل و همکاری مشترک کانون پرورش فکری گلستان با دفاتر تسهیل‌گری

 


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .