عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان و نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی


دیدار مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان و نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی

دیدار مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان و نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی

مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان و قرجه طیار نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی در این دیدار گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از وسیعترین سازمان ها و وزارتخانه هاست که هم در بعد اقتصادی شامل تولید، اشتغال، مهارت و تسهیلات و هم در بعد حمایت های اجتماعی با زندگی عامه مردم در ارتباط است و خدمات خود را به همه اقشار جامعه ارائه می دهد.

وی یکی از مهمترین وظایف این مجموعه را سیاست گذاری اشتغال و کمک به تولید عنوان و تصریح کرد: در سال گذشته 29 هزار و 800 شغل در گلستان به ثبت رسید که بیش از تعهد 20 هزار نفری استان بود و امسال نیز در کشور یک میلیون 90 هزار شغل تعهد شده که سهم استان 24 هزار نفر است و تا کنون 2 هزار 260 نفر در سامانه رصد به ثبت رسیده است.

مازندرانی افزود: استان گلستان در جذب اعتبارات و اجرای صحیح برنامه اشتغال روستایی و عشایری در کشور در رده استان های برتر قرار دارد، و موفق به جذب بیش از سقف اعتبارت اشتغالزایی شد.

وی افزود: با تزریق منابع مالی و با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل موجود در روستاها، شاهد رشد و توسعه اقتصاد روستایی در استان خواهیم بود.

مازندرانی خاطرنشان کرد: تا کنون از محل اشتغال روستایی به 3 هزار 993 طرح مبلغ 319 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد و در بخش اشتغال فراگیر نیز 138 طرح از تسهیلاتی بالغ بر 69 میلیارد تومان بهره مند شدند.

وی اظهار کرد: در گلستان 2700 تعاونی فعال داریم که از این حیث نیز جزء استان های پیشرو هستیم و موضوعاتی از قبیل بیمه، مالیات و تسهیلات تعاونی ها از جمله مشکلات و مسایل قابل پیگیری در این بخش هستند.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی گلستان یادآور شد: تقویت و توسعه تعاونی ها که از اصلی ترین مولفه های اقتصاد مقاومتی می باشند، نیازمند توجه ویژه همه مسئولین به خصوص نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

مازندرانی اذعان کرد: انتظار ما از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این است تا در راستای طرح های مهم دولت برای اشتغالزایی در استان پیگیری جدی و مستمر داشته باشند.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 547
  • کد خبر : 63604