عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از یک هفته نامه و کتابفروشی در گرگان


بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از یک هفته نامه و کتابفروشی در گرگان

همزمان با طرح تابستانه کتاب 98 و پیش از آغاز هفته خبرنگار در گلستان، مدیرکل و معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه از یک کتاب فروشی و هفته نامه ،در صبح چهارشنبه 2 مرداد ماه بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه از دفتر «هفته نامه صبح گلستان» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «محمد صالح افتخاری» و کتاب فروشی خانه کتاب به مدیریت «پوریا میدانی»  بازدید و درباره موضوعات و دغدغه های هر حوزه با مدیر و کارکنان آن مجموعه به گفتگو نشستند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در دیدار با هفته نامه صبح گلستان، ضمن تبریک پیشاپیش هفته خبرنگار به مدیر و کارکنان آن نشریه، مطالبی را درباره برنامه های پیش بینی شده برای رونق و توسعه مطبوعات در استان گلستان مطرح کرد.
همچنین این مدیر استانی در بازدید از کتابفروشی خانه کتاب که همزمان با برپایی طرح تابستانه کتاب 98 صورت پذیرفت، ضمن تقدیر از تلاش و مساعی کارکنان آن مکان فرهنگی در رونق و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی؛ ضمن جویا شدن میزان استقبال شهروندان از طرح مذکور، درباره روش های بهبود و رونق کتاب و ساماندهی وضعیت نشر با نگاهی حمایتی سخنانی را بیان داشت.
یادآوری می شود دیدار منظم با جامعه هدف فرهنگ  و ارشاد اسلامی گلستان در دستور کار آن اداره قرار دارد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .